Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych serdecznie zaprasza sosnowieckie organizacje pozarządowe na szkolenie, które odbędzie się w środę 21 maja br. od godz. 15.30 do 18.00 w siedzibie SCOP przy Placu Kościuszki 5 w Sosnowcu.

Szkolenie będzie obejmowało zagadnienia:

  1. Obowiązki formalno-księgowe organizacji pozarządowej na różnych etapach działalności (rejestracja, dokonywanie zmian, prowadzenie księgowości, przeprowadzenie procesu likwidacji),
  2. Dbałość o aktualizację danych organizacji pozarządowej (w zależności od jej formy organizacyjno-prawnej): w ewidencji starosty, KRS, Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych, w banku,
  3. Wymogi formalne niezbędne do uzyskania statusu OPP.

Podczas szkolenia będzie również możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z prowadzącym.

Na szkolenie można zapisać się telefonicznie pod numerem: 32 263 32 22, 32 263 32 76 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: scop@um.sosnowiec.pl

Serdecznie zapraszamy !!!